Uwaga Ostrzeżenie: Katalog dla sesji nie istnieje: %s. Sesje nie będą działać dopóki nie zostanie utworzony katalog.
Uwaga Ostrzeżenie: Katalog dla sesji nie istnieje: %s. Sesje nie będą działać dopóki nie zostanie utworzony katalog.
Uwaga Ostrzeżenie: Katalog dla sesji nie istnieje: . Sesje nie będą działać dopóki nie zostanie utworzony katalog.
    Kategorie
    Nowości
    Informacje
    Polecamy

    GRANNA

    Sortuj wg:
    Domyślny
    Nowość
    GRA EDUKACYJNA IQ KARTA ROWEROWA
    images/min/product_mid/1458-med.jpg images/min/product_mid/1458-2-med.jpg, obok GRA EDUKACYJNA IQ KARTA ROWEROWA Zasady ruchu drogowego są już proste! Czy wiesz z jaką prędkością możesz jeździć na rowerze? Czy wiesz, co to są odblaski? Dlaczego powinieneś jeździć w kasku? Czy możesz jeździć rowerem po autostradzie? W grze znajdziesz odpowiedzi nie tylko na te pytania, ale także na wiele innych. Dzięki temu śpiewająco zdasz egzamin na kartę rowerową (a potem na prawo jazdy). Powodzenia! Przebieg gry: Najmłodsze dziecko rozpoczyna grę - rzuca kostką i porusza się po planszy maksymalnie o tyle pól, ile wskaże kostka z oczkami. Uwaga! Ruch może być krótszy niż wskazanie kostki, ale gracz nie może się zatrzymać na polu, na którym stoi już inny rowerzysta. Przykład: Gracz wyrzuci 4 oczka, na swojej drodze na drugim polu widzi znak zapytania, może się zatrzymać na tym polu i odpowiedzieć na pytanie. W trakcie gry dziecko musi odwiedzić trzy miejsca, które wylosowało na żetonach. W każdym z tych miejsc zostawia wylosowany żeton.  Przykład: Franek stanął na polu basen. Bierze z  karty egzaminacyjnej żeton z basenem i układa na dużej planszy na namalowanym basenie. Nie ma znaczenia, w jakiej kolejności gracz odwiedzi wylosowane miejsca, istotne jest tylko, aby respektował zasady ruchu drogowego. Na planszy narysowanych jest 12 miejsc, które dzieci mogą odwiedzać – biblioteka, sklep zoologiczny, basen, apteka, kwiaciarnia, cukiernia itd.   Gdy w trakcie przejażdżki po mieście, dziecko zatrzyma się (zakończy ruch) na polu ze znakiem zapytania, losuje jedną kartę z talii i odpowiada na pytanie na niej umieszczone. Pytanie czyta sam gracz lub osoba prowadząca. Gracz nie może podglądać odpowiedzi, która umieszczona jest na odwrotnej stronie karty. Jeżeli gracz prawidłowo odpowie na pytanie, w nagrodę może jeszcze raz rzucić kostką i wykonać ruch. Po zakończeniu jego działań następny ruch wykonuje gracz siedzący po lewej stronie.   Pola jasnożółte to pola specjalne. Obok tych pól znajdują się znaki drogowe. Znaki obowiązują tylko wtedy, gdy mijając mamy je z prawej strony. Na tych polach trzeba zastosować specjalne zasady. Tabelka pokazuje, jak należy się zachować przy każdym ze znaków. Zakończenie gry: Kto pierwszy pozostawi na planszy swoje żetony i wróci do domu, ten wygra. Wesołej zabawy!   GRA PRZEZNACZONA: dla 1 do 4 graczy.   ZESTAW ZAWIERA: – planszę – 53 karty z pytaniami – 12 żetonów z miejscami docelowymi – 4 rowerzystów z podstawkami – planszę ze znakami drogowymi – 4 karty rowerowe – kartę bezpieczeństwa – kostkę do gry – instrukcję   WIEK: od 6 do 12 lat   WYMIARY: wielkość opakowania: 27,3 x 18,9 x 5,3 cm   ZASILANIE: nie dotyczy 26,95 zł koszyk,powiedz, 119

    26,95 zł

    Nowość
    GRA GRINGO
    images/min/product_mid/1647-med.jpg images/min/product_mid/1647-2-med.jpg, obok GRA GRINGO Gra Gringo od firmy Granna to niesamowita przygoda dla małych i dużych! Wcielasz się w Gringo... Podróżnika i zdobywcę nieznanych ziem. Twoim celem jest wyprawa przez wszystkie kontynenty świata. Aby ją odbyć, musisz stoczyć zażarte walki w licytacjach z innymi graczami. Uważaj jednak, by nie dać się złapać na blefowaniu, bo... stracisz wszystkie karty i przegrasz! "Gringo" to gra, w której stalowe nerwy i umiejętność blefu są wymagane do zwycięstwa! Każdy z graczy zagrywa jedną zakrytą kartę. Potem co rundę dokładana jest kolejna. Dokładanie kończy się w momencie, kiedy któryś z graczy poczuje się na tyle pewnie, żeby zalicytować to, jakie karty pod rząd odkryje. Inni gracze mogą go oczywiście przelicytować. Ten, który wylicytuje największą ich liczbę, musi teraz sprawdzić karty. Jeżeli mu się uda... jest w połowie drogi do zwycięstwa. Aby wygrać grę, trzeba dwukrotnie przechytrzyć graczy, wygrywając licytację i pozytywnie przejść próbę kart.   "Gringo" jest polskim wydaniem gry "Skull & Roses" wydawnictwa Lui-même (m. in."Bumerang", "Wilki i owce"). W oryginale opowiadała ona o pojedynkach gangów motocyklowych i wyróżniała się świetną grafiką, nawiązującą do tatuaży rockandrollowców na harleyach. Autor gry, Hervé Marly, jest znany również dzięki tytułowi "Wilkołaki" - adaptacji znanej i lubianej "Mafii". Pierwotna wersja została uhonorowana tytułem francuskiej gry roku "Złoty As" 2011 (As d'Or - Jeu de l'Année). Dzięki odniesionemu sukcesowi gra doczekała się rozwinięcia, samodzielnego dodatku (Skull & Roses Red) pozwalającego na grę nawet w dwunastoosobowym gronie.   GRA PRZEZNACZONA: dla 3 do 6 graczy.   ZESTAW ZAWIERA: - 24 karty podróży - 8 żetonów tukanów - instrukcję   WIEK: 8-99 lat   WYMIARY: 19 x 19 x 3,5 cm   ZASILANIE: nie dotyczy 27,50 zł koszyk,powiedz, 183

    27,50 zł

    Nowość
    GRA IQ QUIZ WIEM WSZYSTKO
    images/min/product_mid/2649-med.jpg images/min/product_mid/2649-2-med.jpg, obok GRA IQ QUIZ WIEM WSZYSTKO Quiz Wiem Wszystko! to idealna gra dla każdego dziecka, które znajdzie tu odpowiedzi na wszystkie ważne pytania! Wiem Wszystko! zawiera kilkaset pytań z różnych dziedzin i tematów. Zestaw zawiera dwa rodzaje kart - karty z pytaniami i odpowiedziami oraz karty z obrazkami i przysłowiami. Karty należy ułożyć na dwóch stosikach - na jednym te z obrazkami, na drugim te bez ilustracji. Przed rozpoczęciem gry należy także rozłożyć planszę. Każdy z graczy musi ustawić swój pionek na polu startowym o tym samym kolorze. 1. Grę rozpoczyna najmłodszy gracz, decyduje on czy chce odpowiadać na pytanie 1, 2 czy 3 z danej karty. Osoba prowadząca grę lub osoba siedząca po jego prawej stronie czyta mu pytanie i trzy wersje odpowiedzi. Jeżeli odpowiedź była poprawna, gracz może przesunąć swój pionek o jedno pole na ścieżce w kolorze pionka. Jeśli udzielił błędnej odpowiedzi, nie przesuwa pionka. Gdy uczestnik gry postawi swój pionek na polu o innym kolorze niż pozostałe pola ścieżki, odgaduje przysłowie z wylosowanej karty ze stosu kart z obrazkami. Każdy z graczy odpowiada po kolei na jedno pytanie. Wygrywa osoba, która jako pierwsza opuści swoją ścieżkę i postawi pionek na polu końcowym - kółku obok ścieżek.   2. Karty z ilustracjami przysłów można wykorzystywać także do popularnej gry Kalambury! Jeden z graczy za pomocą ruchów i gestów przedstawia pozostałym graczom hasło - treść przysłowia, które przedstawia dany obrazek. Gracz, który odgadnie o jakie przysłowie chodzi, zdobywa punkt. Wygrywa osoba, która uzbiera największą ilość punktów!   ZAWARTOŚĆ: - 45 kart z pytaniami i odpowiedziami - 45 kart z przysłowiami - plansza do gry - 6 pionków - instrukcja   WIEK: 6 - 10 lat WYMIARY: opakowania: 28 x 19 x 5,5 cm   UWAGI: Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy, które mogłyby zostać połknięte. Prosimy zachować opakowanie ze względu na podane informacje. 26,95 zł koszyk,powiedz, 552

    26,95 zł

    Nowość
    GRA LOGICZNA BLOKADA SMART GAMES
    images/min/product_mid/1657-med.jpg images/min/product_mid/1657-2-med.jpg, obok GRA LOGICZNA BLOKADA SMART GAMES Gra Blokada od firmy Granna to świetna rozrywka dla Twojego dziecka! Blokada to wielopoziomowa gra logiczna, która rozwija u dzieci logiczne myślenie, planowanie strategiczne, spostrzegawczość i wyobraźnię przestrzenną. W grę dziecko może grać samo lub z przyjaciółmi. Gra składa się z czterech różnych poziomów zaawansowania: starter, junior, expert oraz mistrz, dzięki czemu wiek gracza nie stanowi tu bariery. Gdy gracz wybierze zadanie, musi ustawić na planszy czerwony samochód i budynki zgodnie z instrukcją. Następnie układa na planszy 6 elementów z wozami policyjnymi w taki sposób, żeby uniemożliwić czerwonemu autu ucieczkę. Wszystkie elementy z wozami policyjnymi muszą się znaleźć na planszy. Zaczyna się super zabawa. Gracz wciela się w rolę  szefa policji. Zbieg ucieka czerwonym samochodem. Może być niebezpieczny. Odmawia zatrzymania się.  Należy go otoczyć i odciąć wszelkie możliwe drogi ucieczki. Jako szef policji odpowiadasz za ujęcie zbiega. Po ustawieniu radiowozów, sprawdzamy wynik w książeczce. Dobre rozwiązanie jest tylko jedno! Gra posiada Certyfikat Jakości i Bezpieczeństwa CE.   ZESTAW ZAWIERA: - 1 czerwony samochód - 4 elementy z budynkami - plansza do gry - 6 samochodów policyjnych - książeczka z rozwiązaniami   WIEK: powyżej 7 lat    WYMIARY: opakowania: 24 x24x 6 cm   ZASILANIE: nie dotyczy 82,50 zł koszyk,powiedz, 188

    82,50 zł

    Nowość
    GRA LOGICZNA PIRACI HIDE&SEEK SMART GAMES
    images/min/product_mid/5574-med.jpg images/min/product_mid/5574-2-med.jpg,images/min/product_mid/5574-3-med.jpg,images/min/product_mid/5574-4-med.jpg, obok GRA LOGICZNA PIRACI HIDE&SEEK SMART GAMES Piraci - gra w chowanego to wielopoziomowa gra logiczna z serii Smart Games skierowana do małych i dużych graczy! Gra zawiera aż 48 zadań o zróżnicowanym stopniu trudności - od najprostszych do najtrudniejszych. Każdy z 4 poziomów: starter, junior, expert, mistrz zawiera po 12 zadań. Bawiąc się, rozwijasz swoje IQ! Gra rozwija wyobraźnię przestrzenną, spostrzegawczość, umiejętność logicznego myślenia oraz zdolność planowania strategicznego. Gra polega na odpowiednim ułożeniu na planszy 4 elementów przedstawiających bezludne wyspy. Każde z 48 zadań pokazuje ile i jakie statki mają pozostać widoczne na planszy. Po wybraniu odpowiedniego zadania należy ułożyć odpowiednio na planszy wszystkie 4 elementy tak, by były widoczne tylko te statki, które zawiera zadanie. Watro pamiętać, że do każdego zadania rozwiązanie jest tylko jedno. Jest to zabawa w chowanego z piratami! Wszystkie ręce na pokład! Czeka Was niesamowita, piracka przygoda! Produkt posiada Certyfikat Jakości i Bezpieczeństwa CE. ZAWARTOŚĆ: - plastikowa plansza - 4 plastikowe elementy - instrukcja, czyli przewodnik po grze - plastikowa szufladka, w której można chować instrukcję i plastikowe elementy   WIEK: 5 +   WYMIARY: opakowania: 24 x 24 x 4,5 cm UWAGI: Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy. 75,90 zł koszyk,powiedz, 1148

    75,90 zł

    Nowość
    GRA LOGICZNA SAFARI HIDE&SEEK SMART GAMES
    images/min/product_mid/5572-med.jpg images/min/product_mid/5572-2-med.jpg,images/min/product_mid/5572-3-med.jpg, obok GRA LOGICZNA SAFARI HIDE&SEEK SMART GAMES Safari - gra w chowanego to wielopoziomowa gra logiczna z serii Smart Games skierowana do małych i dużych graczy! Gra zawiera aż 48 zadań o zróżnicowanym stopniu trudności - od najprostszych do najtrudniejszych. Każdy z 4 poziomów: starter, junior, expert, mistrz zawiera po 12 zadań. Bawiąc się, rozwijasz swoje IQ! Gra rozwija wyobraźnię przestrzenną, spostrzegawczość, umiejętność logicznego myślenia oraz zdolność planowania strategicznego. Gra polega na odpowiednim ułożeniu na planszy 4 elementów przedstawiających roślinność. Każde z 48 zadań pokazuje ile i jakie zwierzęta mają pozostać widoczne na planszy. Po wybraniu odpowiedniego zadania należy ułożyć odpowiednio na planszy wszystkie 4 elementy tak, by były widoczne tylko te zwierzęta, które zawiera zadanie. Watro pamiętać, że do każdego zadania rozwiązanie jest tylko jedno. Jest to zabawa w chowanego z dzikimi zwierzętami! Produkt posiada Certyfikat Jakości i Bezpieczeństwa CE. ZAWARTOŚĆ: - plastikowa plansza - 4 plastikowe elementy - instrukcja, czyli przewodnik po grze - plastikowa szufladka, w której można chować instrukcję i plastikowe elementy   WIEK: 7 +   WYMIARY: opakowania: 24 x 24 x 4,5 cm UWAGI: Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat. Zawiera małe elementy. 75,90 zł koszyk,powiedz, 1146

    75,90 zł

    Nowość
    GRA MAFIA GR003
    images/min/product_mid/1652-med.jpg images/min/product_mid/1652-2-med.jpg, obok GRA MAFIA GR003 Mafia to popularna gra psychologiczna i  towarzyska W Spytown grasuje mafia. Bandyci terroryzują miasto i jego mieszkańców- są doskonale przygotowani, działają w pełnej tajemnicy. Policja przystępuje do kontrataku. Do miasteczka  wysyła swoich najlepszych funkcjonariuszy, a w szeregi mafii wprowadza tajnego agenta. Czy stróżom prawa uda się rozbić gang? Czy mafiosom uda się wyeliminować wszystkich policjantów? Zaczyna się niezwykle niebezpieczna rozgrywka.   Gra przeznaczona jest dla 7-22 graczy (optymalnie: 10-20 ). Jeden z graczy zostaje prowadzącym, czyli Mistrzem Gry. Pozostali gracze zostaną losowo podzielni na dwie grupy: Mafiosów i Policjantów. Celem każdej grupy jest wyeliminowanie z gry przeciwników. Żeby to osiągnąć, muszą wykazać się zdolnością przekonywania i dyskutowania, spostrzegawczością, umiejętnością wyciągania logicznych wniosków z zachowań innych uczestników zabawy.   MAFIA to wciągająca gra psychologiczna oparta na schemacie popularnej gry towarzyskiej. Mogą bawić się w nią dorośli i dzieci, doskonale sprawdza się na wszelkiego rodzaju imprezach, wyjazdach integracyjnych, obozach, w świetlicach itp. Jej unikalna formuła umożliwia jednoczesną wspólną zabawę dużej grupie graczy. GRA PRZEZNACZONA: dla 7 do 22 graczy.   ZESTAW ZAWIERA: - 21 żetonów postaci (1 Agent, 15 Policjantów, 5 Mafiosów) - 30 kart gry - Instrukcję   WIEK: 8-99 lat   WYMIARY: 19 x 19 x 3.5 cm   ZASILANIE: nie dotyczy 22,00 zł koszyk,powiedz, 184

    22,00 zł

    Wyświetlanie od 1 do 20 (z 29 pozycji) Stron:  1  2  Następna >> 
    Koszyk
    ...jest pusty

    Bestsellery
    Promocje